Peter Szabo، نابغه‌ی ۱۸ ساله‌ی بازاریابی دیجیتال - دی‌جی بازاریاب
زنگ تفریح مقالات

با Peter Szabo، نابغه‌ی ۱۸ ساله‌ی بازاریابی دیجیتال آشنا شوید

بدون شک بازاریابی دیجیتال یکی از آینده دار ترین مشاعل دنیاست. بنابراین بسیار خوب است تا افرادی را که در این دنیا در حال ستاره شدن هستند بشناسیم. در این مقاله قرار است با با Peter Szabo، نابغه‌ی ۱۸ ساله‌ی بازاریابی دیجیتال آشنا شوید و در مورد او بیشتر بدانید. پس ما با در دی‌جی بازاریاب همراه شوید.

استراتژی های رشد Peter Szabo نابغه‌ی ۱۸ ساله‌ی بازاریابی دیجیتال: ترک تحصیل از دبیرستان، تبدیل ستاره بازاریابی دیجیتال

معمولا دانش آموزان مدرسه را به منظور چشم انداز آینده ی بهتر رها نمی کنند به این دلیل که مدرسه می تواند یک زمان حیاتی برای توسعه ی شما در یک دنیای واقعی باشد.

برای Peter Szabo نابغه‌ی ۱۸ ساله‌ی بازاریابی دیجیتال اشتیاق مدرسه به پیشرفتهای کسب و کار دیجیتال او برمیگردد. Peter یازده سال داشت که تحت تاثیر مشکل مالی خانواده اش در اسلواکی قرار گرفت. او نیاز داشت که درآمدی بدست آورد. ابتدا با سرچ در گوگل در مورد چگونگی ساخت پول به صورت آنلاین پرداخت که او را به یکی از مهم ترین کارشناسان تبلیغات فیس بوک تبدیل کرد.

موفقیت در یک شب بدست نمی آید. او ابتدا فقط سکه یک پنی (پول خرد انگلیسی که برابراست با یک دوازدهم shilling) در روز، به عنوان وابسته برای کورس های انلاین به دست می آورد. باگذشت زمان این سکه ها به دلار و دلارها به صدها دلار تبدیل شدند و Peter در بزرگترین روز فروش خود، ۱۰,۵۰۴$ درآورده است.

Peter متوجه مهارتش برای فروش کورس های انلاین شد، این توانایی اش ریشه در مدیریت موثر آگهی گذاشتن در فیس بوک داشت.

نابغه‌ی ۱۸ ساله‌ی بازاریابی دیجیتال را بشناسید - دی‌جی بازاریاب

یاد بگیرید به یک کارآفرین در مدرسه تبدیل شوید

درنهایت Peter متوجه شد که استعدادش در بازاریابی رسانه های اجتماعی است نه در کورس های انلاین.

این تحقق او را تحت فشار قرار داد به تغییر تمرکزش، و ایجاد یک آژانس بازاریابی دیجیتال تکامل یافته که با بازگشت سرمایه گذاری همراه باشد.

حتما بخوانید: با هشت ابزار مفید برای رشد کسب و کار خود آشنا شوید

سه چیز استراتژی هایش را متفاوت ساخت:

۱ـ اوج فروش بنیادی:

هنگامی که یک کارآفرین کسب و کاری را شروع می کند آن تجارت یا کسب و کار نیاز به این درک دارد که از بخش های دیگر متمایز قرار گیرد، که آیا آن یک نام تجاری یا مالکیت معنوی یا چیز دیگریست و همینطور آن تجارت نیاز به سرمایه گذاری دارد. پس از آن نیاز به کشف چگونگی برای بیان یک داستان منحصر به فرد در مورد خودشان دارند چیزی که سبب شود آنها را متفاوت سازد.

داستان به احساس و هیجانات فروش بستگی دارد. چگونه آنها به جایی که امروز هستن رسیدند؟ از آنجا که او نمی خواست تفحص کند که چطور آژانسش به پیشرفت آنها کمک می کند ولی در عوض Peter داستان اینکه چطور به یک کارآفرین تبدیل شد را توضیح می دهد.

Peter همان جوانیست که ترک تحصیل کرد و در بیش از یک سال شرکت ۱۴میلیون دلاری ساخت

۲ـ یک ضمانت:

حدود چند دهه است که از این متد فروش استفاده می شود. هر تجارتی چندین گارانتی را درهم می آمیزد. هنوز نیروی کسب و کار دیجیتال یک صنعت نادر است که به اطلاعات زیاد مشتری برای گرفتن نتیجه نیاز دارد.

گر چه Peter می داند ارائه ی نتایج برای برخی از مشتریان می تواند با نیرنگ و تزویر باشد. اولین چیزی که شما روی وب سایتش مشاهده می کنید این است که “نقش شما تضمین شده است.”

او مشتاق است که کارش را تا مرحله ی نتیجه گیری ادامه بدهد.

اگر تجارت شما به دنبال ارتقا ضمانتی است، مشاهده کنید که دیگران در صنعت شما چه می کنند و سعی کنید که پیشرفت کنید.

۳ـ اثبات موفقیت:

یک خط ظریف در کسب و کار وجود دارد بین خودراضی بودن و نشان دادن آنچه که شما قادر هستید. در برخی موارد نشان دادن موفقیت گذشته اتان هوشمندانه است. در واقع بازخوردها از پیغام های مشتریان و حتی پیام های تصویری این موفقیت را نشان داد.

Peter یک صفحه از وب سایتش را به داستان های موفق مشتریان گذشته ی خود اختصاص داده است.

در برخی موارد اگرچه انتقادها در سطح بالایی قرار دارد اما قطعا این انتقادها نتیجه ی یک کمپانی عادی نیست بلکه تصویر قوی از پتانسیل کمپانی را ترسیم می کند.

پیشرفت رادیکالهای فروش و داشتن گارانتی و نشان دادن موفقیت های شما می تواند باعث ارتقا هر کمپانی باشد.

بنابراین این سه نکته را در شیوه ی تجارت خودتان قرار دهید.

نظر شما در مورد این نابغه‌ی ۱۸ ساله‌ی بازاریابی دیجیتال چیست؟ در ادامه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

یک پاسخ به “با Peter Szabo، نابغه‌ی ۱۸ ساله‌ی بازاریابی دیجیتال آشنا شوید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *