ابزار مفید برای رشد کسب و کار - دی‌جی بازاریاب
آموزشی مقالات

با هشت ابزار مفید برای رشد کسب و کار خود آشنا شوید

بازاریابی دیجیتال نیز همانند شاخه های دیگر بازاریابی نیازمند ابزاری است. از آنجایی که هیچ بازاریابی با ثابت ماندن موفق نمی شود باید گفت که امروزه ابزار های بسیار خوبی برای بازاریابان دیجیتال عرضه شده تا کار آن ها آسان شود. باید بدانید کسی که به پیشرفت فکر می کند هرگز نمی تواند در یک جا ثابت بماند. پس برای رشد کسب و کارتان باید از ابزار های جدید استفاده کنید. در ادامه با هشت ابزار مفید برای رشد کسب و کار با دی‌جی بازاریاب همراه باشید.

در این مطلب هشت ابزار مختلف برای شما معرفی شده است تا بتوانید هرچه بیشتر و راحت تر کسب و کارتان را رشد دهید. بدون شک این اپلیکیشن ها و پلتفرم ها به کسب و کار ها می تواند کمک کند. این لیست پس از آزمون و خطا های زیادی تهیه شده است و شما می توانید به آن اعتماد کنید.

این شما و هشت ابزار مفید برای رشد کسب و کار:

Buzzsumo:

اولین ابزار مفید برای رشد کسب و کار شما مربوط به تولید محتوا است. بخش تولید محتوا و یا به بیان بهتر بازاریابی محتوا یکی از بخش های جدا نشدنی کسب و کار های امروزه در دنیای دیجیتال است.

نرم افزار Buzzsumo به شما کمک می کند در بخش بازاریابی محتوا بهترین عملکرد را داشته باشید. شما می توانید وضعیت مطالب خود از نظر بک لینک، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و نرخ درگیری کاربر بررسی کنید. همچنین می توانید مطالب خوب را هم از این طریق پیدا کنید. از سوی دیگر بخش مانیتورینگ هم در Buzzsumo وجود دارد. از طریق این بخش شما می توانید وضعیت سایت و برند خود را مانیتورینگ کنید.

اما این تنها ما نیستیم که از استفاده ی این ابزار حمایت می کنیم. جالب است بدانید برایان دین موسس Backlinko( وبسایتی تخصصی در حوزه ی سئو و لینک سازی) نیز از افرادیست که استفاده از نرم افزار Buzzsumo را توصیه می کند.

در نهایت باید گفت که Buzzsumo می تواند به سئو کاران و بازاریابان دیجیتال و همچنین کسانی که قصد دارند وبسایتشان را رشد دهند کمک بسیار زیادی کند.

Buzzsumo یک ابزار مفید برای رشد کسب و کار - دی‌جی بازاریابHello Bar:

بدون شک تمامی کسانی که سایت دارند از آمارگیر های بازدید برای سیتشان استفاده می کنند. حتما می دانید که گوگل آنالیز محبوب ترین آمارگیر است.

باید بدانید گوگل آنالیز چیزی بیشتر از یک آمارگیر ساده است و قابلیت های فراوانی دارد.

اما در این بخش باید در مورد Hello Bar برای شما توضیح بدهم. این افزونه، به گوگل آنالیز وب سایت شما متصل می شود و بازدیکنندگان شما را زیر نظر می گیرد. هدف اصلی در Hello Bar تبدیل بازدیدگننده به مشتری است.
اما کار اصلی تنظیم اهداف تجاری با استفاده از یک نوار کوچک برای شماست. به سادگی با کمک این نرم افزار شما اهدافی را تعیین می کنید و سایت خود قرار می دهید. سپس هدف خود را مشاهده می کنید و موفقیت آن را می سنجید.

SumoMe:

این وب سایت برای به شما در پیدا کردن طرفدارانتان کمک می کند. شما با استفاده از SumoMe می توانید ایمیل فرادی را که نیاز به کسب و کار شما دارند جمع آوری کنید. موردی که شاید بدون این وب سایت هزینه ی زیادی رو دستتان بگذارد.

اما SumoMe قابلیت های بیشتری نیز دارد. یکی از بهترین آن ها لیست سازیست که توصیه می شود برای این کار حتما از SumoMe استفاده کنید.

Sumome یک ابزار ساده و مفید مفید برای رشد کسب و کار - دی‌جی بازاریاب

Instapage:

سرعت در کار امروزه یکی از موارد بسیار مهم است. شما شاهد هستید که به تازگی سایت ها و نرم افزار های زیادی در مدت کم تولید و توسعه می یابند. در این محیط اگر قصد موفقیت داشته باشید نمی توانید پروژه ی خود را دست برنامه نویسان دهید تا آن ها با صرف زمان های طولانی محصول شما را تولید کنند.

اما Instapage تمامی نیاز های شما را در خود ئشش می دهد. این وبسایت ابزار های مورد نیاز را به شما معرفی می کند و در صورت لزوم هم می توانید مطالب خوبی در بخش بلاگ این سایت مطالعه کنید. البته باید با تغییر ip وارد این سایت شوید. متاسفانه این سایت برای ایرانیان آزاد نیست.

UserTesting:

بدون شک بدون داشتن فیدبک کاربران رشد هر کسب و کاری دشوار می شود. شما باید به صورت کاملا واقعی و بی طرفانه در مورد کسب و کار خود اطلاعات داشته باشید و به توانید آن را رشد دهید.

UserTesting به شما می گوید که به طور متوسط چه تعدادی از افرادی که با کسب و کار شما درگیر هستند به فروش ختم می شوند.

درنهایت شما با استفاده از این وب سایت می توانید نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید و دربهبود آن ها تلاش کنید.

یوزر تستینگ را به عنوان یک ابزار مفید برای رشد کسب و کار بشناسید - دی‌جی بازاریاب

Peek:

اگر هنوز سرمایه ی کافی برای استفاده از UserTesting را ندارید، باید از Peek استفاده کنید. این بخش از سایت UserTesting سایت را از دیدکاربر به شما نشان می دهد.

وقتی شما ثبت نام خود را تکمیل کردید، سایت شما بررسی می شود و یک ویدیوی ۵ دقیقه ی به شما داده می شود. دقت کنید که این ویدیو بسیار حائز اهمیت است و شما باید نکاتی که در اختیارتان قرار می گیرد را رعایت کنید.

Optimizely:

اگر شما قصد دارید استراژی بازاریابی پیدا سازی کنید در ابتدا باید بازارشناسی کنید و جامعه ی هدفتان را پیدا کنید. در این صورت می توانید به خوبی رشد کنید و موفق شوید.

Qualaroo یک ابزار فوق العاده برای شناخت وضعیت بازار است. با این ابزار می توانید تحقیق ها و اطلاعاتی که در فضاهای مختلف بدست آورید را جمع بندی کنید و به یک استراتژی کلی برسید تا استراتژی های بازاریابیتان را پیاده سازی کنید.

شما از این طریق می توانید حفره های بهتری را پیدا کنید و نتیجه ی دلخواه برسید.

Optimizely:

آزمایش کردن هر محصول همواره جزو بخش های زمان بر کار است. حتما می دانید که وقتی یک برنامه ساخته می شود باید بر روی دستگاه های مختلف تست شود تا درستی آن و یا ایراداتش نمایان شود.

شاید به صورت دستی شما مجبور به گذراندن زمان زیادی باشید تا بتوانید برنامه ی خود را به صورت کامل تست کنید. دقیقا همینجاست که Optimizely به کمک شما می آید. این وبسایت بستری را برای آزمایش فراهم نموده و شما می توانید با کمک آن برنامه ی خود را در بستر های مختلف آزمایش کنید.

سهولت و سرعت Optimizely از نکاتیست که باید به آن اشاره شود. کاربر پسند بودن محیط این وبسایت کار را برای هر کسی آسان می کند.

با Optimizely

آیا تا کنون از این ابزار استفاده کرده بودید؟

در نهایت باید از شما کاربران عزیز که برای مطالعه ی این مطلب و کمک به رشد کسب و کارتان زمان گذاشتید تشکر کرد. لطفا در بخش نظرات با ما در میان بگذارید که آیا از این ابزار یا مشابه های آن استفاده کرده اید یا خیر. همچنین اگر ابزار دیگری می شناسید به ما معرفی کنید.

یک پاسخ به “با هشت ابزار مفید برای رشد کسب و کار خود آشنا شوید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *